Data publikacji strony internetowej: .
Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- część załączonych plików do pobrania nie jest dostępnych cyfrowo;
- [w części filmów nie ma napisów;]
Nadmierne koszty
Strona zawiera elementy niedostępne cyfrowo. Zapewnienie dostępności tych funkcji oznacza bardzo wysokie koszty wg oceny analizy kosztów dostępności cyfrowej.
Treści nieobjęte przepisami
- dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi;
- multimedia opublikowane przed 23 września 2020r.;
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności;
- [transmisje obrady Rady, podczas prezentacji na żywo, nie mają napisów. W ciągu 7 dni po transmisji, publikujemy stenogram z tych obrad;]
- treści od innych podmiotów, do których nie jesteśmy uprawnieni do modyfikacji;
- treści niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań;
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej (DOCX).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do [ IMIĘ I NAZWISKO DO OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ] - e-mail [ ADRES POCZTY ELEKTRONICZNEJ ] lub telefonicznie [ NUMER TELEFONU ].
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- [NAZWA KOMÓRKI ORGANIZACYJNEJ]
- [ADRES]
- [E-MAIL]
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Aplikacje mobilne
[ wymienić aplikacje oraz informację skąd można je pobrać ]Dostępność architektoniczna
[ADRES BUDYNKU]
- [czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje;]
- [w jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku;]
- [czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą;]
- [czy schody wyposażone są w poręcze;]
- [czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami;]
- [czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla;]
- [czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe;]
- [czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami;]
- [czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami;]
- [czy są i gdzie się znajdują tyflomapy;]
- [czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla;]
- [czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych;]
- [informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.]
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W recepcji i w każdym innym miejscu można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy podmiotu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych.
[W budynku nie ma pętli indukcyjnych.]